Søker

Postet av Fauske IL - Sykkel den 13. Des 2014

Fauske IL Sykkel søker personer (minimum 2) som er villig til å lære seg bruk av tidtakings-systemet EMIT. Det planlegges avholdt kurs i EMIT-bruk en av helgene i januar.

Deltakere får dekket reisekostnader.

EMIT er både av ski- og sykkelforbundet valgt som system for tidtaking. Det er derfor inngått en avtale mellom FILS, Valnesfjord IL, IL Siso og Fauske IL Langrenn om samarbeid om kjøp og eierskap til EMIT-utstyr og oppbygging av kompetanse og kapasitet ift bruk av EMIT-systemet.

Primært skal de som lærer seg EMIT, stå ansvarlig for tidtakingen ifm ritt som Fauske IL Sykkel arrangerer.
En «EMIT-kompetent» person fra en klubb som bistår en annen klubb, vil få et økonomisk vederlag for jobben.

Ta kontakt med Kjell Sæterhaug (416 97 959, k.s@flv.no) snarest, dersom du er interessert i dette.